شجره ی طیبه

درس اندیشه و اخلاق اسلامی ، دفاع از اسلام و پاسخ به شبهات حول آن،دانلود تلاوت،سخنرانی،کتاب ، متنوع و گوناگون

شجره ی طیبه

درس اندیشه و اخلاق اسلامی ، دفاع از اسلام و پاسخ به شبهات حول آن،دانلود تلاوت،سخنرانی،کتاب ، متنوع و گوناگون

فرجام غم انگیز سارا (به روایت برادرش)

 

 اولین بار که این داستان غم انگیز را خواندم اشک در چشمانم حلقه زد و با خود قرار گذاشتم که اگر یک روز وبلاگ ساختم این داستان را برای سایر دوستان هم بگذارم . 

ادامه مطلب ...

سخن مدیر وبلاگ

 



«وَلْتَکُنْ مِنْکُمْ أُمَّةٌ یَدْعُونَ إِلَى الْخَیْرِ وَیَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَیَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْکَرِ وَأُولَئِکَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ»(آل عمران/104)

باید در میان شما گروهی باشند که به سوی خیر دعوت بدهند و امر به معروف نمایند و نهی از منکر کنند و این گروه همان رستگاران می‌باشند.

  

  با سلام 

دیر زمانیست در این اندیشه هستم که با ساختن وبلاگی کوچک اندیشه های روزمره ی خود را در عرصه ی اینترنت پیاده کنم . اگر چه قیل و قال درس و مدرسه وقت را از من میگیرد و همیشه میترسیدم که کمتر مجال رسیدن به وبلاگ را داشته باشم ولی باز هم با توکل بر خدا شروع کردم.  

راستش هنگامی که خواستم عنوان و موضوعات وبلاگ را انتخاب کنم تلاش زیادی کردم تا مقصودم را از ساختن وبلاگ به بهترین نحو برسانم .

 

انشاءالله در این وبلاگ از گذشته ی درخشان علوم در اسلام خواهم گفت ، همچنین از مشکلات اجتماعی جوانان مسلمان و راه حلهایی که اسلام یش روی ما گذاشته خواهم نوشت . همچنین  اندیشه ی اصیل اسلامی را تا آنجا که در توان دارم معرفی خواهم نمود .  

اگر توفیق نصیبم گردد در راستای اندیشه ی اسلامی ادیان تحریف شده ی مسیحیت ، یهودیت و همچنین آیین های بودایی ، مانوی ، زردشتی و اعتقادات ناصوابشان را  مورد نقد و بررسی قرار خواهم داد .

 

هرچند مطالب را متنوع خواهم گذاشت ولی انشاءالله همه چیز حول محور اخلاق و اندیشه ی اسلامی خواهد بود. 

التماس دعا 

   با تشکر  

  مدیر وبلاگ